від «01» січня 2023р.
ПУБЛІЧНИЙ ДОГОВІР (ОФЕРТА) НА НАДАННЯ ПОСЛУГ
З ПІДГОТОВКИ ВОДІЇВ ТРАНСПОРТНИХ ЗАСОБІВ
ДО СКЛАДАННЯ ТЕОРЕТИЧНОГО ІСПИТУ
У випадку прийняття умов даної публічної оферти Ви погоджуєтеся з усіма умовами оферти і тим що Вам зрозумілі всі її положення.
Пропозиція (публічна оферта)
Викладений нижче текст договору адресований фізичним особам, які тимчасово або постійно проживають на території України і є офіційною публічною пропозицією ТОВ «АКАДЕМІЯ КЛАС» (далі – Виконавець), у якого наявна відповідна матеріально-технічна база та яке акредитоване у Регіональному сервісному центрі ГСЦ МВС в Одеській області (сертифікат про державну акредитацію серія МВС №002318) укласти цей ПУБЛІЧНИЙ ДОГОВІР (ОФЕРТУ) НА НАДАННЯ ПОСЛУГ З ПІДГОТОВКИ ВОДІЇВ ТРАНСПОРТНИХ ЗАСОБІВ ДО СКЛАДАННЯ ТЕОРЕТИЧНОГО ІСПИТУ (далі – Договір) на визначених Договором умовах, згідно обраному переліку послуг, вказаних у платіжному (розрахунковому) документі.

Договір вважається укладеним і набуває сили договору приєднання з моменту здійснення Вами дій, передбачених п. 4.5 Договору, що означають повне і беззастережне прийняття Вами всіх умов Договору без будь-яких виключень та/або обмежень.
1. Загальні положення
Договір, відповідно до вимог Цивільного кодексу України є офіційною публічною офертою ТОВ «АКАДЕМІЯ КЛАС», яке належним чином зареєстроване відповідно до законодавства України (код ЄДРПОУ 05815586), адресованою необмеженому колу осіб, які звернулись до Виконавця з метою отримання послуг (далі – «Замовник»), укласти Договір, згідно обраному переліку послуг, вказаних у платіжному (розрахунковому) документі на викладених нижче умовах.
Надалі по тексту Договору Виконавець і Замовник також називаються разом «Сторони», а кожен окремо «Сторона».
Кожна Сторона гарантує іншій Стороні, що володіє необхідною дієздатністю, а також всіма правами і повноваженнями, необхідними і достатніми для укладання і виконання Договору відповідно до його умов.
Діюча редакція цього Договору завжди розміщена на сайті Виконавця або на стенді «Куточок споживача» в холі за місцезнаходженням Виконавця і в обов'язковому порядку пропонується для ознайомлення Замовнику до моменту здійснення акцепту умов Договору.
2. Терміни, що використовуються в цьому Договорі,
мають наступні значення:
2.1. «Замовник» – це особа, що досягла 18-річного віку у разі отримання водійського посвідчення категорії «В» яка пройшла медичний огляд у порядку, установленому МОЗ, має цивільну дієздатність та буде отримувати передбачені цим Договором послуги у Виконавця.
2.2. «Місце надання послуг» – класи Виконавця, що вказані у сертифікаті про державну акредитацію.
2.3. «Послуги» – підготовка Замовника за встановленими програмами вивчення правил дорожнього руху та вивчення дорожньо-транспортних ситуацій на прикладах для складання останнім теоретичного іспиту на право керування транспортними засобами за певною категорією в територіальному сервісному центрі МВС.
2.4. «Персональні дані Замовника» – відомості чи сукупність відомостей про Замовника (прізвище, ім'я, по-батькові, дата народження, стать, місце проживання, номери засобів зв'язку, дані, вказані у документах про стан здоров'я Замовника, а також інша інформація, яка стосується Замовника), яка може бути використана Виконавцем з метою ідентифікації Замовника.
2.5. «Сайт» – інтернет-сайт або інтернет-ресурс з доменною адресою: auto-klas.com.ua
Інші терміни вживаються у значеннях, наведених в Постанові КМУ від 8 травня 1993 р. № 340 «Про затвердження Положення про порядок видачі посвідчень водія та допуску громадян до керування транспортними засобами» та інших нормативно-правових актах України, що стосуються порядку допуску громадян до керування транспортними засобами та видачі їм посвідчень водія.
3. Предмет Договору
3.1. Предметом цього Договору є надання Замовнику на високому професійному рівні, дотримуючись вимог чинного законодавства України, за рахунок коштів Замовника послуг з підготовки Замовника за встановленими програмами вивчення правил дорожнього руху та вивчення дорожньо-транспортних ситуацій на прикладах для складання останнім теоретичного іспиту на право керування транспортними засобами категорії «В» в територіальному сервісному центрі МВС.
4. Порядок укладення Договору:
4.1. Договір укладається між Сторонами у формі публічного договору (ст. 633 Цивільного кодексу України).
4.2. Для укладанням цього Договору, Замовник зобов'язується надати Виконавцю оригінали зазначених нижче документів та передати останньому копії наступних документів:
- копія паспорту Замовника або іншого, передбаченого п. 21 Постанови КМУ №340 від 08.05.1993р., документа, що посвідчує особу Замовника;
- належним чином оформлену та підписану Замовником заяву (додаток №1 до цього Договору);
- копію одного з передбачених Податковим кодексом України документів з даними про реєстраційний номер облікової картки Замовника або повідомлення про відмову від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків (для фізичних осіб, які через свої релігійні переконання відмовляються від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків та офіційно повідомили про це відповідному контролюючому органу і мають відмітку в паспорті про право здійснювати будь-які платежі за серією та/або номером паспорта);
- дійсна на дату подання документів медична довідка встановленого зразка, що підтверджує допущення Замовника до керування транспортними засобами відповідних категорій;
- 4 кольорові фотокартки Замовника розміром 3,5 х 4,5 см.
4.3. Акцептом умов цього Договору (укладанням Договору) є здійснення Замовником будь-яких дій, вказаних у п. 4.5 Договору. Виконання будь-яких з вказаних у п. 4.5 Договору дій свідчить про те, що Замовник ознайомлений з даним Договором і згодний з його умовами в повному обсязі.
4.4. Акцепт умов Договору означає повне і беззастережне прийняття Замовником умов Договору, без будь-яких виключень та/або обмежень і рівносильний укладенню двостороннього письмового Договору про надання послуг з Виконавцем, згідно обраному переліку послуг, вказаних у платіжному (розрахунковому) документі (ч. 2 ст. 642 ГК України).
4.5. Замовник здійснює акцепт Договору після детального ознайомлення з умовами Договору, який розміщений на сайті Виконавця або у загальнодоступному місці надання послуг Виконавця, шляхом вчинення будь-яких з вказаних нижче дій:
- замовлення та/або оплати Замовником або іншою особою послуг Виконавця;
- та/або підписання, та/або надання, та/або заповнення Замовником документів, вказаних у п.4.2. Договору;
- та/або вчинення інших підтверджуючих дій що засвідчують факт укладення цього Договору.
4.6. Замовник зобов'язується повідомляти при заповнені документів, вказаних у п. 4.2 цього Договору, (самостійно вносити) лише повні та достовірні персональні дані і відомості.
4.7. Термін акцепту не обмежений.
4.8. Договір вважається укладеним і вступає в силу з моменту здійснення Замовником акцепту Договору, що визначається датою виконання, вказаних у п. 4.5 Договору, дій та діє протягом усього терміну отримання послуг або до моменту розірвання на підставах, визначених умовами Договору та/або нормами чинного законодавства України.
4.9. Укладання Договору означає, що Замовник:
- у необхідному для нього обсязі ознайомився з порядком, вартістю, строками, правилами та іншими умовами надання послуг;
- інформований та погоджується з тим, що Виконавець має право відмовитись від подальшого надання послуг у разі не виконання або порушення Замовником приписів або правил внутрішнього розпорядку Виконавця. В даному випадку Виконавець не несе відповідальності за здоров'я Замовника у разі відмови останнього від виконання або невиконання приписів, або правил внутрішнього розпорядку;
- дає згоду на зберігання, використання персональних даних Замовника, отриманих у процесі надання послуг;
- попереджений та погоджується з тим, що надання послуг може бути припинено на будь-якому з етапів їх надання у випадках передбачених цим Договором;
- приймає всі умови вказаного Договору без зауважень.
4.10. Укладенням цього Договору Замовник підтверджує, що він ознайомлений і згоден з умовами цього Договору та вартістю послуг Виконавця – Тарифами, що розміщуються на сайті Виконавця або у загальнодоступному місці надання послуг Виконавця, а також надає свою згоду на збір та обробку своїх персональних даних в порядку, визначеному чинним законодавством України.
4.11. Одночасно з укладенням цього Договору Замовник та Виконавець сторони підписують Акт прийому передачі наданих послуг, який вступає в силу у строки, передбачені п. 4.13 цього Договору. У випадку, якщо Замовник з будь-яких причин не підписує Акт, то такий акт вважається підписаним Замовником, а Послуги наданими Виконавцем в повному обсязі та належним чином на другий день з дати складання такого Акту та підписання його Виконавцем.
4.12. В разі незадоволення якістю наданих послуг, Замовник зобов'язується надати Виконавцю вмотивовані письмові зауваження, за результатами розгляду яких складається відповідний акт.
4.13. У разі, якщо Замовник протягом 1 (одного) календарного дня з дати фактичного отримання послуг не заявить письмову мотивовану відмову від їх прийняття, то послуги вважаються прийнятими Замовником без застережень і без претензій.
4.14. У разі надання Замовником письмової мотивованої відмови від приймання послуг, Сторони вирішують спірні питання шляхом переговорів.
5. Порядок розрахунків
5.1. Послуги обираються Замовником з переліку послуг, вказаних у п. 2.3 Договору та надаються Замовнику на попередній платній основі відповідно до тарифів на послуги, які затверджуються Виконавцем і розміщуються на сайті Замовника, на стенді «Куточок споживача» Виконавця або іншому загальнодоступному Місці надання послуг Виконавця (надалі – «Тарифи»).
5.2. Оплата за надання послуг здійснюється, на умовах передоплати - перед початком надання послуг.
5.3. У разі одностороннього припинення договору Виконавцем у зв'язку з порушеннями умов цього Договору з боку Замовника, оплата за послуги Замовнику не повертається.
6. Права і обов'язки Виконавця
6.1. Виконавець зобов'язаний:

6.1.1. До початку надання послуг забезпечити можливість ознайомлення Замовника з умовами надання послуг за цим Договором, вказаними у п. 4.9 Договору.
6.1.2. Організувати надання послуг Замовнику згідно обраному переліку послуг, вказаних у платіжному (розрахунковому) документі, на визначених Договором умовах.
6.1.3. Забезпечити наявність кваліфікованого персоналу для надання послуг, які передбачені цим Договором, у тому числі Виконавець може залучати треті особи з метою надання послуг.
6.1.4. В порядку та на умовах, передбачених цим Договором, надати якісні послуги.
6.1.5. Інформувати Замовника про вартість, терміни надання послуги, ефективність обраної методики, а також про можливі ризики та ускладнення під час та після її застосування.
6.1.6. До початку надання послуг надати Замовнику всю необхідну інформацію про строки, порядок, зміст послуг,
6.1.7. У разі успішної здачі внутрішніх іспитів представити документи Замовника про закінчення навчання для здачі практичного іспиту у територіальному сервісному центрі МВС.
6.1.8. Зареєструвати Замовника в Єдиному державному реєстрі МВС.
6.1.9. У разі наявності позитивних екзаменаційних оцінок видати Замовнику в електронному вигляді свідоцтво з внесенням відповідних відомостей в Єдиний державний реєстр МВС.

6.2. Виконавець має право:

6.2.1. Отримати від Замовника вартість наданих Послуг у порядку та на умовах, визначених цим Договором.
6.2.2. Вимагати від Замовника проходження у повному обсязі встановлених правил та програм з практичного вивчення правил дорожнього руху та дорожньо-транспортних ситуацій на практиці для складання Замовником практичного іспиту на право керування транспортними засобами категорій «В» в територіальному сервісному центрі МВС.
6.2.3. Отримати від Замовника необхідні для надання послуг за цим Договором достовірну інформацію та чинні документи.
6.2.4. Надавати інформацію щодо Замовника та факт надання останньому послуг за цим Договором третім особам.
6.2.5. Не допускати до навчання Замовника у класи у стані алкогольного, наркотичного сп'яніння.
6.2.6. Не надавати Замовнику послуги у разі порушення строків або розміру оплати послуг та у інших випадках, передбачених цим Договором.
6.2.7. Розірвати цей Договір достроково в односторонньому порядку у випадках, передбачених цим Договором.
6.2.8. Вносити в односторонньому порядку зміни в тарифи та в цей Договір про що повідомляти Замовника шляхом розміщення відповідних змін на сайті Замовника або стенді «Куточок споживача» Виконавця в загальнодоступному місці надання послуг Виконавця.
6.2.9. Відмовити у наданні послуги у будь-який момент у наступних випадках:
- при виявленні неможливості надання послуг у зв'язку з невідповідністю Замовника та/або наданим ним документам вимогам чинного законодавства України;
- у разі невиконання Замовником вимог цього Договору;
- порушення термінів, порядку або розміру оплати послуг;
- при невиконанні Замовником п. 7.1.2 даного Договору;
- при наданні неповних або недостовірних даних або документів щодо Замовника;
- у інших випадках, передбачених цим Договором.
6.2.10. На свій розсуд залучати до надання послуг третіх осіб без письмового дозволу Замовника.
6.2.11. Надавати третім особам інформацію про стан здоров'я Замовника, факт його звернення до Виконавця за послугами, їх вартість у випадках, передбачених чинним законодавством України;
6.2.12. У певних випадках здійснювати перенесення дату та часу проведення занять, попередньо повідомивши про це Замовника.
6.2.13. Розірвати цей Договір, якщо Замовник пропустив 30% навчальних годин занять або не приступив до навчання протягом 2 (двох) днів з моменту початку занять. При цьому раніше здійснена Замовником оплата послуг не повертається останньому.
7. Права і обов'язки Замовника
7.1. Замовник зобов'язаний:

7.1.1. До підписання заяви, яка є Додатком №1 до цього Договору та до початку надання послуг, уважно ознайомитися з умовами цього Договору та з наданою Виконавцем інформацією про зміст послуг, способи, порядок, терміни їх надання, поставити Виконавцю всі питання, що стосуються надання послуг, можливих наслідків і т.і. У будь-якому іншому випадку Замовник зобов'язаний відмовитися від підписання заяви, яка є Додатком №1 до цього Договору.
7.1.2. Обрати послуги, надати Виконавцю достовірні та чинні документи, вказані у п.4.2 цього Договору, заповнити та подати Виконавцю заяву, яка є Додатком №1 до цього Договору, оплатити обрані послуги, в строки та порядку передбачені цим Договором.
7.1.3. Дотримуватись правил надання та оплати послуг, установлених Виконавцем, правил знаходження у класах Виконавця і положень даного Договору.
7.1.4. Одночасно з акцептуванням Договору оплатити вартість послуг, згідно діючих Тарифів Виконавця.
7.1.5. Інформувати Виконавця про майбутню відсутність Замовника з поважних підстав по телефону, електронній пошті, номера та адреса яких зазначені у цьому Договорі та надати відповідні підтверджувальні документи.
7.1.6. Надавати Виконавцю повну та достовірну інформацію стосовно себе.
7.1.7. При отриманні послуг виконувати законні вимоги персоналу Виконавця і умови цього Договору.
7.1.8. Відвідувати заняття Виконавця в час, призначений Виконавця, а також сумлінно виконувати всі його рекомендації.
7.1.9. Упродовж усього періоду отримання послуг дотримуватися умов цього Договору.
7.1.10. Максимально сприяти Виконавцю в своєчасному і якісному наданні послуг.
7.1.11. Зберігати конфіденційність інформації, отриманої в процесі виконання цього Договору.
7.1.12. Негайно повідомити Виконавця про неякісні послуги, які є предметом цього Договору, шляхом звернення до Виконавця з письмовою скаргою. У протилежному випадку Виконавець не несе відповідальності за негативні наслідки, які можуть мати місце в результаті неповідомлення/несвоєчасного повідомлення про такі недоліки.
7.1.13. Негайно письмово інформувати Замовника про зміну своїх персональних даних.
7.1.14. У разі не складання внутрішніх іспитів повторно пройти навчання у Виконавця, в порядку та строки, передбачені цим Договором.
7.1.15. Після позитивного складання та отримання Замовником відповідного свідоцтва пройти практичну підготовку у Виконавця з водіння транспортними засобами для складання Замовником практичного іспиту у сервісному центрі МВС України.

7.2. Замовник має право:

7.2.1. Отримати повну і достовірну інформацію про вартість, порядок, строки, зміст, умови надання послуг, можливі негативні ускладнення, які можуть виникнути в результаті надання послуг.
7.2.2. Здійснити оплату послуг у строки та у порядку, передбачені цим Договором .
7.2.3. Відмовитись від подальшого отримання послуг у разі суттєвого порушення Виконавцем своїх зобов'язань за цим Договором.
8. Відповідальність сторін
8.1. Замовник згодний з тим, що Виконавець не несе будь-якої відповідальності за спричинення їй матеріальної та моральної шкоди або отримання Замовником будь-яких тілесних ушкоджень, каліцтва або смерті Замовника, що сталися внаслідок порушення ним або будь-якою третьої особою правил і умов даного Договору.
8.2. Виконавець не несе відповідальності за збитки Замовника, що виникли в результаті: невірного заповнення заяв та/або подання нечинних, недостовірних документів, передбачених цим Договором, порушення Замовником встановленого порядку надання послуг, поведінки у класах Виконавця та відмови в наданні послуг Замовнику.
8.3. Виконавець несе відповідальність відповідно до чинного законодавства України за якість наданих послуг, у разі якщо документально буде доведено, що такі недоліки допущені з вини Виконавця.
8.4. Замовник несе повну відповідальність за достовірність відомостей, вказаних ним в заявах та інших документах, передбачених цим Договором, за спричинення шкоди майну Виконавця. У випадку, якщо Замовник не вказав або невірно вказав персональні чи будь-які інші дані або письмово не повідомив Виконавця про зміну таких даних, Виконавець не відповідає за збитки Замовника, що виникли в результаті відмови в поверненні передоплати та/або здійснення інших дій внаслідок неможливості правильної ідентифікації Замовника.
8.5. У інших випадках невиконання або неналежного виконання своїх зобов'язань за Договором, Сторони несуть відповідальність відповідно до законодавства України, з урахуванням умов Договору.
8.6. За порушення строку оплати вартості послуг Виконавця, Замовник зобов'язаний оплатити Виконавцю пеню у розмірі подвійної облікової ставки НБУ від суми заборгованості за кожний день прострочення.
8.7. Сторони звільняються від відповідальності за повне або часткове невиконання своїх зобов'язань за даним Договором, якщо це стало наслідком обставин непереборної сили, що виникли після набуття чинності даного Договору в результаті подій надзвичайного характеру, які не могли бути передбаченими та які неможливо було запобігти розумними заходами.
8.8. У випадку порушення Замовником умов цього Договору Виконавець звільняється від відповідальності за порушення останнім своїх договірних зобов'язань.
8.9. За порушення Замовником будь-якого з пунктів цього Договору, Виконавець залишає за собою право або призупинити надання послуг або не надавати послуги Замовнику. В такому випадку раніше сплачені Замовником грошові кошти Виконавцем не повертаються. Рішення про призупинення надання послуг або не надання послуг приймає Виконавець, яке є остаточним.
8.10. Виконавець не несе відповідальності за шкоду, заподіяну Замовнику, що виникла в результаті неявки чи несвоєчасної явки Замовника на зайняття чи внутрішні іспити; неповідомлення чи несвоєчасне повідомлення Замовником правдивих біографічних та адресних даних; порушення/невиконання Замовником правил та програм Виконавця: шкоду спричинену майну Виконавця, яке належить йому на праві власності або знаходиться у користуванні діями Замовника.
8.11. Замовник погоджується, що після надання йому послуг очікуваний результат може бути ним не досягнуто.
8.12. Виконавець не несе відповідальності за належну роботу, функціонування та доступність мережі Інтернет, які знаходяться поза контролем Виконавця.
8.13. Сторони розуміють і визнають, що невідповідність результату надання тієї чи іншої послуги результату, що очікував та бажав отримати Замовник при зверненні за наданням відповідної послуги, саме по собі не є фактом надання такої Послуги неналежної якості.
9. Зміна і розірвання Договору
9.1. Виконавець має право в односторонньому порядку вносити зміни в Договір, шляхом їх розміщення на сайті Виконавця чи на стенді «Куточок споживача» Виконавця або іншому загальнодоступному місці надання послуг Виконавця. Зміни вступають в силу з моменту їх розміщення на стенді або іншому загальнодоступному місці Виконавця. У разі незгоди Замовника зі змінами та доповненнями, внесеними до цього Договору, Замовник зобов'язаний розірвати даний Договір, письмово повідомивши про це Виконавця. Не розірвання даного Договору та продовження користування послугами свідчить про акцепт (згоду) Замовника з внесеними до Договору змінами та доповненнями.
9.2. Договір може бути розірвано у наступних випадках:
9.2.1. Виконавцем у випадку, передбаченому п. 6.2.13 цього Договору;
9.2.2. За взаємною згодою Сторін;
9.2.3. Виконавцем у випадках, передбачених цим Договором;
9.2.4. На інших підставах, передбачених цим Договором та/або чинним законодавством України.
10. Вирішення суперечок
10.1. Всі суперечки і розбіжності, що виникли або могли виникнути при виконанні цього Договору, вирішуються Сторонами у процесі переговорів. В іншому випадку спір може бути вирішений у судовому порядку за місцезнаходженням Виконавця.
10.2. Виконавець після отримання претензії Замовника зобов'язаний протягом 20 (двадцяти) днів розглянути заявлені в претензії вимоги.
11. Інші положення
11.1. Замовник гарантує, що всі умови цього Договору йому зрозумілі, і він приймає їх безумовно і в повному обсязі.
11.2. У частині, не врегульованій цим Договором, Сторони зобов'язуються керуватися нормами, встановленими діючим законодавством України.